Vores ekspertise ligger i eventkommunikationen, som vi mener, er den afgørende faktor for, at budskabet i oplevelsen lagres i jeres stakeholders hukommelse.
Vi arbejder strategisk med eventkommunikation. Vi udvælger nøje forskellige virkemidler, kommunikationsformer og -kanaler, for at være i stand til at tale til jeres deltagere og fange deres opmærksomhed. Disse virkemidler favner bredt indenfor den visuelle, skriftlige og verbale kommunikation, og har til formål at give oplevelsen værdi.
For os handler eventkommunikation således om, hvordan kommunikationen af oplevelsen er værdiskabende. Vores kommunikative arbejde med oplevelser forløber altid inden, under og efter mødet eller konferencen. For at administrere eventkommunikationen udarbejder vi en kommunikationsplan for online og fysiske kanaler. De online kanaler kan bl.a. bestå af en gennemført websitet, tilmelding og/eller e-mails og sms til deltagerne. Disse kanaler er således i brug i hele kommunikationsforløbet. Derudover tilrettelægges den visuelle kommunikation, som består af udvalgte visuelle elementer til at skabe den rette fortælling i det fysiske rum.
Vores eventkommunikation er strategisk, ambitiøs og formålsorienterede, fordi vi ved, at det er en del af jeres corporate communication.
Website løsninger
- Registrering af deltagere
- Online info omkring:
- Individuelt program
- Maps
- Talerliste
- Udstillere
- Hotel
- Transport
Sitet tilgås på computer og smartphone.
Kan suppleres med webcast løsningen.
SMS løsninger
- Reminder om kommende programpunkter
- Reminder om kommende individuelle aftaler
- Udsendelse af understøttende spørgsmål og afstemninger
- Udsendelse af relevant information i løbet af dagen