Planlægning

Vores mødeplanlægger vil sparre med jer om alt lige fra budgettet til jeres helt særlige ønsker for mødet / konferencen.

Processen

  • På det første møde ser I vores lokaler, afstemmer forventninger og snakker om idéer og format. Vi vil gerne hjælpe jer med at gribe jeres møde rigtigt an og kommer gerne med anbefalinger. På baggrund af dét møde kommer vi med et oplæg med alle detaljer og priser. 
  • Vi er løbende i kontakt med hinanden, så alle detaljer bliver, lige som I ønsker det – vores mødeplanlægger følger jer fra start til slut. 

Det praktiske

  • Vi tegner indretning af lokalet, så det passer til jeres ønsker, stemning og antallet af gæster. 
  • Når I kender det endelige antal af gæster, retter vi tegningen til.  
  • 14 dage før afholdelse af jeres møde, ses vi og gennemgår alle detaljer. 
  • Deadline for aflevering af de sidste detaljer og tilføjelser er 4 dage før arrangementet.